Blogról

Ide írom a gyorskorcsolyázással, görkorcsolyázással kapcsolatos élményeimet.

Kezdetek

2010.09.21. 15:55 Ziprian

Körülbelül egy hónapja léptem újból görkorcsolyába 10-15 éves kihagyás után. Jött az ötlet, hogy miért is ne járhatnék korival munkába.

Az ötlet bevállt, azóta a gyorskorcsolyázás is megtetszett. A napokban szert is tettem egy gyorskorira és célul tűzetem ki, hogy tavasszal számomra elfogadható eredménnyel teljesítek egy görkorcsolya maratont. A többit pedig megnyerem :)

[Colpressphotos]

Az elfogadható eredményt még nem álmodtam meg pontosan. Bár a gyorskorinak hála egyből gyorsultam fél percet egy kilométeren, de még körülbelül egy perc hátrányban vagyok az élmezőnytől. Ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg én hozzávetőleg 20 km/h-val haladok, addig az igazi versenyzők 30 km/h-val. Ez a különbség egy maratoni távon körülbelül 1 óra (pontosan 42 perc) lemaradást jelent.

Úgyhogy szerintem reális célkitűzés egy 20-24 km/h-s átlagsebességgel teljesített félmaraton.

Úgy tervezem, hogy le is írom, hogy hogyan sikerül eljutni eddig a pontig. Mostanában sok (elsősorban külföldi, mivel magyar szinte nincs is) írást olvastam el edzéstervekről, stratégiákról. Ezen a blogon ezeket is idelopolom igyekszem majd leírni. 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inline.blog.hu/api/trackback/id/tr232312753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aayven 2010.09.23. 12:56:34

Gyorskorcsolya... Én inkább a sörkorcsolyát részesíteném előnyben, de sok sikert, a blog annyira profi, hogy ma este sírva fogok elaludni és a párnám helyett kerekekre hajtom a fejem...:)
süti beállítások módosítása