Blogról

Ide írom a gyorskorcsolyázással, görkorcsolyázással kapcsolatos élményeimet.

Kangoo

2010.10.05. 16:42 Ziprian

 Tovább kutattam a téli "off skate" edzéslehetőségeket. Kedvesem egy ideje jár kangoozni és a legutóbb el is kísértem. 

 

Féltem, hogy hogyan fogok nőket a blogba csempészni (ez szerintem nagyon fontos egy magát komolyan vevő médiumnak), de úgy tűnik, végre sikerült. :) 

Szóval a kangoo-ról. Látatlanban is ideális mozgásnak tűnik görkorihoz, mivel edzi a lábat és a kitartást is fejleszti. Az edzés egy órán át tartott, közepén egy szusszanásnyi szünettel. Az első részben úgy saccoltam, hogy a pulzusom zsírégető intervallumban mozgott, a másodikban pedig intenzívebb gyakorlatok voltak. Végül volt egy rövid hasizmozós rész majd egy kis lenyújtás.

Szinte végig pattogni kellett, különféle lábmozdulatokkal, ami tényleg jól átmozgatja a láb minden izmát. És rendesen le is izzadtam. Egyébként nem volt nehéz megállni a cipőben, inkább szórakoztató. Kicsit furcsa volt hogy nem gurult el :)

Szerintem az ugrálások intenzitásának növelésével mindenki magának tudja belőni hogy milyen durva edzést akar. A kezünkkel is hadonászni kellett különféle módon. Egyszer lehet kipróbálom csuklósúlyokkal is.

Összegészében szerintem érdemes kipróbálni, vagy akár eljárni is, főleg ilyen ramaty időben. Kicsit kevesen voltunk fiúk (én voltam egyedül), ennek előnyei meg hátrányai is lehetnek.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés kangoo off skate

A bejegyzés trackback címe:

https://inline.blog.hu/api/trackback/id/tr302347199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása