Blogról

Ide írom a gyorskorcsolyázással, görkorcsolyázással kapcsolatos élményeimet.

Edzés télen

2010.09.27. 22:43 Ziprian

Nyilván praktikus, hogy nyár végén határoztam el, hogy görkorizni szeretnék, mivel télen nem sok lehetőségem lesz normális helyen gyakorolni. 

Hogy tavasszal mégse nulláról kezdjem a "felkészülést", ezért télen is igyekszem formába lendülni. Próbálom összeszedni a lehetőségeket:

  • Korcsolyázás jégen: jó ötletnek tűnik, legalább 15 éve nem csináltam és az a félelmem, hogy a pályán lévő többi embertől nem lehet edzésként jégkorcsolyázni.

 

  • Görkorizás teremgarázsban: ezt próbáltam már, jól lehet crossover-t gyakorolni. Sajnos, ahol én próbáltam néhol nagyon poros volt a beton és az egyik csapágyam meg is bánta. És az autósok is elég hülyének néztek.

 

  • Futás - lépcsőzés: ezt télen is jól lehet művelni. Szerintem érdemes intervallum edzéssel próbálkozni itt is, bár pont ma próbálkoztam ezzel és sokkal rosszabban ment, mint ahogy gondoltam: majdnem beledöglöttem.

 

Van egy nagyon hasznos honlap, ami pont erre a kérdésre keresi a választ. Jó ötetek és konkrét gyakorlatok is megtalálhatóak az oldalon:

http://www.skatelog.com/fitness/dry-land-training.htm

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés off skate

A bejegyzés trackback címe:

https://inline.blog.hu/api/trackback/id/tr832328228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása